Hemifrån live online via Zoom: Vi öppnar Zoomklassen ca 10 min innan klassen börjar.

Tips för att lyssna hemifrån:

Du kommer att få en inloggningslänk via mail när du är anmäld.

Du behöver …

✔️En dator, mobil eller platta med Zoom med stabilt internet

✔️Om du inte använt zoom tidigare behöver du ladda ner programmet här https://zoom.us/join. Programmet är gratis.

✔️ Logga gärna in 10 minuter innan så att du vet att tekniken fungerar bra.

Vi kommer att prata en stund först och se att ljud och bild fungerar. Du väljer själv om du vill ha videobild på dig själv på under hela klassen eller inte, men det hjälper mig att ge bättre instruktioner om videon är på. Det brukar räcka gott med den inbyggda micken och kameran i mobil eller dator, du behöver ingen extrautrustning.

Deltagare vid pågående kurser/klasser kommer att få ett mail inom kort med mer information (obs mina mail kan hamna i spam/skräppost).

Hör gärna av dig vid funderingar: asa@skellefteayogaskola.se, eller ring/sms 073 – 158 71 01

Vänliga hälsningar

/Yoga lärare Åsa Larsson Skellefteå Yogaskola