”Yoga är vetenskapen om ett sunt sätt att leva, och är därför tänkt att integreras i det dagliga livet. Det fungerar på personens alla nivåer: det fysiska, vitala, mentala, emotionella, psykiska och spirituella ”.

– swami Satyananda Saraswati

SKELLEFTEÅ YOGASKOLA

Skellefteås Yogaskolas lokal ligger på Storgatan 26 (ingång på innergården), beläget i centrala Skellefteå i samma hus som Lindbergs Reklam.

INFORMATION OM HUR VI BEHANDLAR DINA PERSONLIGA UPPGIFTER

Vid anmälan till yogakurs hos Skellefteå Yogaskola sparas ditt telefonnummer och din e-postadress för att vi ska kunna hålla kontakt med dig under den tid du går kurs hos oss.

Din e-postadress sparas i vår ut utskickslista för att skicka nyhetsbrev till dig när nya kurser startar och annan information från oss som kan vara av intresse för dig som vill utöva yoga. Vi upplåter inte dina uppgifter vidare till tredje part. Vill du inte ha nyhetsbrevet kan du enkelt avbeställa prenumerationen i det nyhetsbrev du får. Dina kontaktuppgifter raderas då ur vårt register.

Vill du inte att dina uppgifter alls ska finnas hos oss så meddela dig enklast genom att skicka e-post till oss.

ANSVARIG

Den som är ansvarig för att dina uppgifter behandlas rätt är:

Skellefteå Yogaskola

Åsa Larsson

Tel:073-1587101

E-post: asa@skellefteayogaskola.se

BILPARKERING

Det finns parkeringsmöjligheter på anvisade ställen längs tvärgatorna, t.ex. lasarettsvägen, Tjärhovsgatan, eller Nordanå – områdets parkering, som ligger i närheten.  Skellefteå Yogaskola har tyvärr inga platser att erbjuda.

HITTA HIT

Cirka 5 minuters promenad från busstationen (722 meter).

E-post: asa@skellefteayogaskola.se

Webb: www.skellefteayogaskola.se